خودروبر نیر – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر نیر – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر نیر یا خدمات حمل و نقل خودرو، به شما امکان می‌دهد تا در هنگام نیاز به حمل خودرو به مقصد مورد نظر، از خدمات حرفه‌ای این صنعت استفاده کنید. با استفاده از تجهیزات و خدمات خودروبر نیر ، می‌توانید خودرو خود را به صورت ایمن و به مقصد مورد نظر منتقل کنید.

خودروبر نیر یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودروبر در نیر و تمامی نقاط کشور میباش. ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

شماره امدادخودرو نیر

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

امداد خودرو نیر

همه ما در زندگی روزمره خود از خودرو استفاده می‌کنیم. اما گاهی اوقات ممکن است با مشکلات فنی در خودروی خود مواجه شویم. از پنچر لاستیک گرفته تا مشکلات موتور و باتری، هر چه که باعث ناتوانی ما در ادامه سفر می‌شود. در این مواقع، خدمات امداد خودرو می‌تواند به ما در حل این مشکلات کمک کند.

انجام کلیه خدمات امداد خودرو در سراسر استان گیلان بصورت شبانه روزی با امداد خودرو رشت حمل با پیشرفته ترین ماشین آلات امدادی از قبیل نیسان امداد خودرو چرخ گیر و زنجیری، خودروبر کفی،جرثقیل بالابر و دیگر وسایل امداد خودرو

خدمات امدادخودرو نیر

  1. حمل خودرو با بیمه نامه رسمی‌ به تمام نقاط استان
  2. تعمیر خودرو در محل به صورت شبانه روزی
  3. حمل خودروهای لوکس با رعایت اصول مربوطه
  4. حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه
  5. تعمیر خودرو و لوازم یدکی سیار در محل
  6. بهترین و مجهزترین امدادخودرو در استان

شماره خودروبر نیر

امداد خودرو نیر با دارا بودن تیم بسیار متخصص و حرفه ای خود و به کارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات آماده ارائه خدمات خودروبر نیر و حمل و جابه جایی خودروهای صفر و کارکرده بدون آسیب و خرابی به همراه بیمه مسئولیت در شهر نیر و کلیه ی شهرستان های مجاور در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

در صورتی که خودروی شما دچار آسیب و خرابی شده است، شما عزیزان می توانید با شماره های خودروبر نیر تماس بگیرید و از خدمات آن بهره مند شوید. بسته به نوع مدل خودرو، شدت آسیب های وارد شده به خودرو و نوع مکان، تیم امداد خودرو نیر به محل اعزام می شوند.

خدمات خودروبر نیر

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری
  • حمل اتومبیل های مسابقه
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه

یدک کش نیر

یدک کش خودرو نیر ، یکی از خدمات اصلی در حوزه حمل و نقل خودروها است که در صورت وقوع خرابی، تصادف یا مواقع اضطراری، خودرو را از محل متوقف شدن به مقصد مورد نظر منتقل می‌کند. این خدمات علاوه بر ایجاد امنیت و راحتی برای رانندگان، باعث افزایش قابلیت اطمینان و بهره‌وری از خودروها می‌شود.

در شرایط اضطراری، یدک کش خودرو نیر به عنوان حامی شما در مسیر، نقش مهمی ایفا می‌کند. با امکانات و تجهیزات ویژه، این خدمت به سرعت خودرو را راه‌اندازی کرده و به مقصد شما راهنمایی می‌کند. با انتخاب یدک کش خودرو اردبیل و نیر ، از آرامش و اطمینان خاطر در مسیر خود لذت ببرید.

شماره امداد خودرو نیر

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر نیر

مکانیک سیار

مکانیک سیار آراز امداد در راستای رضایت و راحتی مشتریان این شرکت اقدام به ارائه خدمات “سرویس در محل” به مشتریان خود نموده است تا بتواند اندکی از دغدغه های مشتریان محترم را بکاهد. این خدمات توسط تکنسین های مجرب و آموزش دیده امدادرو ارائه می گردد.

خدماتی که مکانیک سیار نیر ارائه میدهد؟

ساز جمله این خدمات، انجام سرویس های دوره ای، سرویس های تابستانی و زمستانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم خنک کننده، انجام تعمیرات مربوط به سیستم سوخت رسانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم برق و الکترونیک، انجام تعمیرات مربوط به سیستم ترمز، انجام تعمیرات مربوط به سیستم کلاچ (به جز دیسک و صفحه کلاچ)، تعویض باطری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل، سنسور روغن و … می باشد . مکانیک سیار نیر به مانند همراهی مطمئن در تمامی نقاط کشور تنها به دنبال آرامش رانندگان است.

با این خدمات شما دیگر نگران اطلاعات کم فنی خود، نبود لوازم یدکی، جبران خسارت از تصادفات احتمالی و ده ها دغدغه دیگر نخواهید بود. خدمات مکانیکی سیار امدادرو با نخستین تماس شما با مرکز پیام با سرعت و کیفیت خوب در اختیارتان قرار داده می شود .سالهاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدمات بی نقص است.

درباره شهر نیر

نیر مرکز شهرستان نیر و یکی از شهرهای استان اردبیل ایران است. این شهر در ۳۰ کیلومتری شهر اردبیل، ۲۰ کیلومتری شهر سرعین و ۴۵ کیلومتری شهر سراب واقع شده‌ است که وجود بزرگراه برای ارتباط نیر با اردبیل باعث اهمیت این شهر شده‌ است. مجموعه‌ های گردشگری بولاغلار نیر و قلعه بوینی یوغون از مکان‌ های مهم گردشگری این شهرستان هستند.

عوامل زیادی می تواند باعث شود تا شما از خدمات امداد خودرو استفاده کنید. در هر صورت می توان گفت که خدمات امداد خودرو از زمانی که خودروی شما خرابی و نیاز به تعمیر را در خودروی خود احساس می کنید و تا زمانی که خودروی شما رفع ایراد شود ادامه پیدا می کند.

در واقع امداد خودرو برای رفع ایراد خودروی شما ارسال می شود و در صورتی که خودروی شما نیاز به تعمیرات سطحی داشته باشد، تمامی خدمات توسط کارشناس انجام می شود و اگر خودروی شما نیاز به قطعه جدیدی نداشته باشد، قطعا این کار توسط امداد خودرو انجام داده خواهد شد.

حمل خودرو از نیر به اردبیل

درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل ، حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط ناوگان امدادی در طول ۲۴ ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود.‏ با توجه به نوع خودرو متوقف شده و شرایط محیطی، ناوگان حمل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودرو بر، عملیات امداد رسانی و حمل را در سطح استانداردهای جهانی انجام می دهند.‏

چرا خودروبر نیر آراز امداد؟

  • شاید با خودتان این سوال را بپرسید که چرا آراز امداد؟
  • مگر آراز امداد چه ویژگی خاصی دارد که می‌تواند برای من یک امداد خودرو مطمئن باشد؟
  • آیامیتوانم در مواقع نیاز به آن به عنوان یک همراه واقعی در جاده‌ها حساب کنم؟

از ویژگی‌هایی که سبب تمایز آراز امداد از دیگر شرکت‌های امداد خودرو شده است، موارد زیر اهمیت بسیار بیشتری دارند:

۱- سرعت خدمت رسانی
۲- هزینه‌های شفاف و منصفانه
۳- کارشناسان و امدادرسانان متخصص
۴- سابقه ی طولانی
۵- کیفیت خدمات امدادی
۶- استفاده از قطعات یدکی اصل
۷- امدادرسانی ۲۴ ساعته سراسر کشور
۸- پشتیبانی مشتریان و ضمانت خدمات
۹- امداد خودروی شبانه روزی آراز امداد در تمام مناطق نیر

ما با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق نیر را بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز پوشش می دهد. اگر نیاز به امداد خودروی فوری دارید فقط با ما تماس بگیرید حداکثر ۲۰ دقیقه کنار شما هستیم.
آراز امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای نیر و حومه دارید کافیست با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ تماس بگیرید .

شماره خودروبر نیر

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶