خودروبر نمین – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر نمین – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر نمین یکی از بهترین شرکت‌های حمل و نقل خودرو در کشور است که با سال‌ها تجربه و تخصص خود، خدمات حمل و نقل مطمئن و حرفه‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این شرکت با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تیم کاری مجرب، حمل و نقل انواع خودروها را با بهترین شرایط و با رعایت استانداردهای بین‌المللی انجام می‌دهد.

خودروبر یا خدمات حمل و نقل خودرو نمین ، به شما امکان می‌دهد تا در هنگام نیاز به حمل خودرو به مقصد مورد نظر، از خدمات حرفه‌ای این صنعت استفاده کنید. با استفاده از تجهیزات و خدمات خودروبر نمین، می‌توانید خودرو خود را به صورت ایمن و به مقصد مورد نظر منتقل کنید.

شماره امدادخودرو نمین

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

امداد خودرو نمین

امداد خودرو نمین مفتخر است که از ابتدای فعالیت خود،در عرصۀ ارائه خدمات سرویس امداد خودرو در سراسر کشور فعالیت می کند و همواره در صدد جلب رضایت مشتریان می باشد و به همین منظور امکان ثبت درخواست کارت اشتراک امداد خودرو را به صورت اینترنتی برای رانندگان فراهم نموده است.

خدمات امداد خودرویی با نخستین تماس شما با مرکز پیام امداد خودرو نمین با سرعت و کیفیت خوب در اختیارتان قرار داده می شود. امداد خودرو نمین سالهاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدمات بی نقص است.

خدمات امدادخودرو نمین

خدمات امدادخودرو شامل تعمیر و نجات خودرو در هنگام وقوع حوادث و خرابی‌های مختلف می‌باشد. این خدمات توسط شرکت‌ها و سازمان‌های امدادخودرو ارائه می‌شوند. برخی از خدمات امدادخودرو عبارتند از:

تعمیر میدانی

در صورت بروز خرابی در جاده و یا محل تصادف، تکنسین‌های امدادخودرو به محل وقوع مشکل می‌رسند و تلاش می‌کنند تا خودرو را در محل تعمیر کرده و راه‌اندازی کنند. این خدمات شامل تعمیر موقتی و انجام عملیات ساده تعمیری می‌شوند تا راننده بتواند به مقصد خود ادامه دهد.

بکشت خودرو

در صورتی که خودرو بر اثر برخورد یا خرابی قادر به راندگی نباشد، خدمات امدادخودرو با ارائه بکشت، خودرو را به کارگاه یا محل تعمیر می‌برند. این خدمات برای خودروهایی که تعمیر در محل ممکن نیست یا نیاز به تعمیرات پیچیده دارند بسیار حیاتی است.

تامین سوخت

ممکن است در مسیر رانندگی، سوخت خودرو به پایان برسد و راننده قادر به رسیدن به جای مقصد نباشد. در این مواقع، خدمات امدادخودرو سوخت لازم را تامین کرده و راننده را در مسیرش ادامه دادن کمک می‌کنند.

پنچر شدن لاستیک

یکی از مشکلات رایج در جاده، پنچر شدن لاستیک خودرو است. خدمات امدادخودرو با ارائه خدمات تعمیر لاستیک، راننده را در صورت بروز این مشکل در جاده یاری می‌کنند. تعمیر لاستیک یا تعویض آن با لاستیک یدکی، از خدمات مهم امدادخودرو در مواقع ضروری است.

باطری‌گیری

اگر باطری خودرو شما خالی شده و قادر به روشن شدن خودرو نیستید، خدمات امدادخودرو می‌توانند با ارائه باطری‌گیری، خودرو را راه‌اندازی کرده و شما را از وقوع مشکل در جاده جلوگیری کنند.

خودروبر نمین

خودروبر نمین معتبر ترین شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو،خودروبر ، حمل ماشین همراه با :۱-ناوگان مجهز و بروز ۲-پرسنل حرفه ای و با اخلاق ۳-بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر و قابل استعلام ۴-قیمت های مناسب و منصفانه در خدمت شماست با خودرویر نمین در بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت وسایل نقلیه خود را از مبدا دلخواه به مقصد دلخواه منتقل نمائید.

خدمات خودروبر و حمل خودرو

خدمات حمل و نقل خودروبر شامل موارد زیر می‌شود:

حمل خودرو درون شهری

در صورتی که خودرو خود را برای تعمیر در کارگاهی درون شهری برده‌اید و برای بازگشت به خانه نیاز به حمل خودرو دارید، خدمات حمل و نقل خودروبر به شما کمک می‌کند. با استفاده از تجهیزات مخصوص و تیم کاری حرفه‌ای، خودرو شما به سرعت و به ایمنی به مقصد مورد نظر منتقل می‌شود.

حمل خودرو بین شهری

در صورتی که برنامه‌ای برای سفر بین شهری دارید و نیاز به حمل خودروتان دارید، خدمات حمل و نقل خودروبر به شما کمک می‌کند تا خودروتان را با ایمنی و به مقصد مورد نظر برسانید. با استفاده از تجهیزات مناسب و رانندگان حرفه‌ای، خودرو شما در مسیر بهینه و با دقت به مقصد نهایی منتقل می‌شود.

شماره یدک کش نمین

جابجایی و حمل خودروهای لوکس و معمولی را در کلیه ی نقاط شهر نمین و حومه آن می توانید از مجموعه امداد خودرو نمین بخواهید. پس از تماس با امداد خودرو نمین، نیروهای متخصص ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و با تجهیزات حمل خودرو متناسب با نوع خودرو، اتومبیل شما را بدون بروز هیچ گونه مشکلی تا مقصد حمل می کنند.

هر یک از یدک کش ها توانایی حمل خودروهایی با وزن های مشخصی را دارند، از این جهت در هنگام تماس گیری با امداد خودرو نمین حتما نوع خودروی خود و شدت آسیب های وارد شده به آن ها را عنوان کنید. یدک کش ها به صورت کامیونی، زنجیری، بلند کننده چرخ، می توانند انواع خودروها را حمل کنند. در صورتی که قصد دارید از خدمات مکانیکی خودرو در نمین بهره مند شوید، می توانید با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ تماس بگیرید.

شماره خودروبر نمین

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر نمین

درباره نمین

نمین یکی از شهرهای استان اردبیل واقع در شمال غربی ایران است. شهر نمین در منطقه‌ ای کوهستانی و در حاشیه دریای خزر ، با ارتفاع ۱۷۰۰ متر از سطح دریا قرار دارد. نمین دارای آب و هوایی معتدل، زمستان‌ های سرد و تابستان‌ های ملایم است. نمین دارای جنگل‌ های طبیعی فندق، ازگیل، زالزالک، تمشک و باغ‌ های میوه فراوان است.

عوامل زیادی می تواند باعث شود تا شما از خدمات امداد خودرو اردبیل و نمین استفاده کنید. در هر صورت می توان گفت که خدمات امداد خودرو از زمانی که خودروی شما خرابی و نیاز به تعمیر را در خودروی خود احساس می کنید و تا زمانی که خودروی شما رفع ایراد شود ادامه پیدا می کند.

در واقع امداد خودرو برای رفع ایراد خودروی شما ارسال می شود و در صورتی که خودروی شما نیاز به تعمیرات سطحی داشته باشد، تمامی خدمات توسط کارشناس انجام می شود و اگر خودروی شما نیاز به قطعه جدیدی نداشته باشد، قطعا این کار توسط امداد خودرو انجام داده خواهد شد.

حمل خودرو از نمین به اردبیل

درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل ، حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط ناوگان امدادی در طول ۲۴ ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود.‏ با توجه به نوع خودرو متوقف شده و شرایط محیطی، ناوگان حمل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودرو بر، عملیات امداد رسانی و حمل را در سطح استانداردهای جهانی انجام می دهند.

خدمات خمل خودرو در نمین

خودروبر آرازامداد قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو و خودروبر با ارزانترین قیمت و به صورت شبانه روزی و بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است ، در زیر برخی از خدمات ما ذکر شده است :

  • حمل خودرو صفر نمین
  • امداد خودرو نمین
  • خودروبر انواع خودرو لوکس و کلاسیک
  • دارای انواع مختلف خودروبرها اعم از کامیونت حمل خودرو، نیسان و …
  • جرثقیل حمل خودرو نمین
  • یدک کش خودرو در نمین
  • خودروبر ماشین تصادفی (حمل خودرو تصادفی)
  • حمل خودرو به از نمین به شهرستان
  • حمل خودرو به از شهرستان به نمین
  • نیسان خودرو بر (نیسان جرثقیل یدک کش)

چرا آراز امداد؟

شاید با خودتان این سوال را بپرسید که چرا آراز امداد؟
مگر آراز امداد چه ویژگی خاصی دارد که می‌تواند برای من یک امداد خودرو مطمئن باشد؟
آیامیتوانم در مواقع نیاز به آن به عنوان یک همراه واقعی در جاده‌ها حساب کنم؟

از ویژگی‌هایی که سبب تمایز آراز امداد از دیگر شرکت‌های امداد خودرو شده است، موارد زیر اهمیت بسیار بیشتری دارند:

  • سرعت خدمت رسانی
  • هزینه‌های شفاف و منصفانه
  • کارشناسان و امدادرسانان متخصص
  • سابقه ی طولانی
  • کیفیت خدمات امدادی
  • استفاده از قطعات یدکی اصل
  • امدادرسانی ۲۴ ساعته سراسر کشور
  • پشتیبانی مشتریان و ضمانت خدمات
  • امداد خودروی شبانه روزی آراز امداد در تمام مناطق نمین

ما با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق نمین را بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز پوشش می دهد. اگر نیاز به امداد خودروی فوری دارید فقط با ما تماس بگیرید حداکثر ۲۰ دقیقه کنار شما هستیم.
آراز امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد .

در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای نمین و حومه دارید کافیست با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ تماس بگیرید .

شماره امداد خودرو نمین

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶