خودروبر پارس آباد | یدک کش پارس آباد | امداد خودروپارس آباد

خودروبر پارس آباد | یدک کش پارس آباد | امداد خودروپارس آباد

خودروبر- خودروبر ایران – خودرو پارس آباد ، امداد خودرو سایپا اردبیل، امداد خودروپارس آباد ، حمل خودرو لوکس پارس آباد – آراز امداد – یدک کش پارس آباد – خودروسوار پارس آباد | خودرو برپارس آباد | حمل خودروپارس آباد | ماشین بر پارس آباد | یدک کش پارس آباد | امداد خودرو پارس آباد

درباره خودروبر پارس آباد

جابجایی انواع خودروهای ایرانی و خارجی، تصادفی، لوکس، صفر و کلاسیک در کلیه نقاط پارس آباد و ارسال به شهرستانها با خودروبر پارس آباد و تریلی در اسرع وقت با کادری مجرب بدون آسیب رساندن به خودروی شما مشتریان گرامی،به صورت تضمینی در کلیه ساعات شبانه روز در خدمت شما همشهریان عزیز هستیم.

همچنین تعمیراتی نظیر انجام کمک باطری خودروها، تعویض تسمه خودروهای ایرانی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع بطور سیار انجام میشود.

 

خودروبر پارس آباد

کفی حمل خودرو

در هر ساعتی از شبانه روز در پارس آباد خودروی شما دچار هرگونه مشکل و خطایی شد فقط کافیست با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به کارشناس متخصص و باتجربه ما توضیح دهید.

 

– خودرو بر پارس آباد – حمل خودرو پارس آباد – ماشین بر پارس آباد _ امداد خودرو پارس آباد _ یدک کشپارس آباد _ خودروسوارپارس آباد

خودروبر آرازامداد قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو و خودروبر با ارزانترین قیمت و به صورت شبانه روزی و بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است ، در زیر برخی از خدمات ما ذکر شده است :
۱- حمل خودرو صفرپارس آباد
۲- امداد خودروپارس آباد
۳- خودروبر انواع خودرو لوکس و کلاسیک
۴- دارای انواع مختلف خودروبرها اعم از کامیونت حمل خودرو، نیسان و …
۵- جرثقیل حمل خودرو پارس آباد
۶- یدک کش خودرو درپارس آباد
۷- خودروبر ماشین تصادفی (حمل خودرو تصادفی)
۸- حمل خودرو به از اردبیل به پارس آباد
۹- حمل خودرو به از پارس آباد به اردبیل
۱۰- نیسان خودرو بر (نیسان جرثقیل یدک کش)

 

خودروبر پارس آباد

 

یدک کش پارس آباد

دوستان عزیزی که در پارس آباد زندگی میکنند می توانند با خدمت ویژه یدک کش در پارس آباد کار خود را با خیال راحت به شرکت آراز امداد بسپارند ،آراز امداد معتبرترین شرکت حمل خودرو و همچنین تعمیردر محل در پارس آباد می باشد .

برای یدک کش کردن خودرو خود می توانید با مرکز خودروبر آراز امداد با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ بصورت شبانه روزی تماس بگیرید و از خدمات خوب ما بهرمند شوید.

باید بدانید که قیمت های یدک کش آراز امداد پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما یه علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.

 

ضمانت حمل و نقل مطمئن با بیمه نامه خودروبر آراز امداد پارس آباد

مزایای اصلی بکارگیری خودروبر آرزامداد امنیت در انتقال ماشین‌ها و کاهش آسیب به خودرو است. نباید از یاد برد خودروبری که انتخاب شود که به غیر از هماهنگ بودن با احتیاجات شما باید از طریق افراد کار بلد انجام گیرد.
مثال:خودروبر آراز امداد حاوی سیستم هیدرولیکی هستند که به منتقل کردن ماشین‌ها به مقصد کمک بسیار زیادی می‌کنند. همین طور خودروبر به خاطر ستون‌های اصولی در کنار ماشین, امکانن تکان خوردن ماشین در حال حرکت را کم کرده است. همین طور به غیر از تهیه امنیت ماشین‌ها از اتفاق افتادن آسیب‌ها و هر گونه حوتدث جلوگیری می‌کنند.

خودروبر پارس آباد

سرویس های امداد خودروبر پارس آباد :

حمل وسیله نقلیه شما با یدک کش
حمل موتور سیکلت با جرثقیل کفی
حمل خودرو تا نزدیکترین تعمیرگاه
راهنمایی تلفنی شما
عیب یابی موتور خودرو
خدمات قفل اتومبیل
تعویض قطعات
عیب یابی سیستم برقی خودرو
حمل با جرثقیل کفی بر
تعمیرگاه های شبانه روزی
اتصال باتری
تعویض باتری
حمل خودرو به کشورهای همسایه
حمل خودروهای لوکس
مکانیک سیار

 

یدک کش پارس آباد

انواع خودروبر پارس آباد

خودروبر جرثقیل دار: تشکیل شده از ماشین ۶ تن کفی با کفی هیدرویک قابل حرکت که خودرو آسیب دیده روی کفی قرار گرفته و به مقصد مورد نظر انتقال می یابد.

خودروبر چرخگیر: یا همان یدک کش که از نام آن نیز پیداست چرخگیر است یعنی با جرثقیلی که در پشت دارد چرخهای جلوی خودرو آسیب دیده را بلند کرده و آن را جابه جا می کند.

خودروبر کامیونت :همانند خودروبر جرثقیل دار می باشد ولی با این تفاوت که دارای جرثقیل نمی باشد که در نتیجه این خودروبر کفی متحرک دارد که کفی آن بر روی زمین قرار می گیرد و خودروی موردنظر را با وینچ کشیده و بر روی کفی خود قرار می دهد. خودروبر کامیونت معمولا برای مصافت های طولانی به کار گرفته می شود.

امداد خودرو پارس آباد
خودرو بر پارس آباد
حمل خودرو پارس آباد
ماشین بر پارس آباد
یدک کش پارس آباد
خودرو سوارپارس آباد

 

یدک کش پارس آباد

emdad khodro Parsabad – khodro bar Ardabil _khodrobar Parsabad ta Ardabil – khodrobar Parsabad tehran

چرا آراز امداد؟

شاید با خودتان این سوال را بپرسید که چرا آراز امداد؟
مگر آراز امداد چه ویژگی خاصی دارد که می‌تواند برای من یک امداد خودرو مطمئن باشد؟
آیامیتوانم در مواقع نیاز به آن به عنوان یک همراه واقعی در جاده‌ها حساب کنم؟

از ویژگی‌هایی که سبب تمایز آراز امداد از دیگر شرکت‌های امداد خودرو شده است، موارد زیر اهمیت بسیار بیشتری دارند:

۱- سرعت خدمت رسانی
۲- هزینه‌های شفاف و منصفانه
۳- کارشناسان و امدادرسانان متخصص
۴- سابقه ی طولانی
۵- کیفیت خدمات امدادی
۶- استفاده از قطعات یدکی اصل
۷- امدادرسانی ۲۴ ساعته سراسر کشور
۸- پشتیبانی مشتریان و ضمانت خدمات
۹- امداد خودروی شبانه روزی آراز امداد در تمام مناطق پارس آباد

ما با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطقپارس آباد را بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز پوشش می دهد. اگر نیاز به امداد خودروی فوری دارید فقط با ما تماس بگیرید حداکثر ۲۰ دقیقه کنار شما هستیم.

شماره خودروبر پارس آباد
۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶