جرثقیل اردبیل | یدک کش اردبیل

جرثقیل اردبیل | یدک کش اردبیل

جرثقیل اردبیل ، به منظور تامین آسایش و ارائه هر چه بهتر خدمات امداد جاده ای و سیار به مشتریان خود به صورت شبانه روز آماده امدادرسانی میباشد. به طور کلی خدماتی که توسط شرکت های امداد خودرو ارائه می شوند، مربوط به عیب یابی خودرو و برطرف کردن آن ها مربوط می شود.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای وسیله نقلیه شما، از قبیل خرابی و یا تصادفات، ما حامی شما بوده و در هر نقطه از اردبیل در اسرع وقت در کنار شما هستیم. و با خدمات تخصصی آماده حمل خودرو شما به نزدیک ترین مرکز تعمییرات معتبر هستیم.

حمل خودرو با جرثقیل در اردبیل

حمل خودرو با جرثقیل یکی دیگر از روش های خودرو بری می باشد که توسط ماشین یدک کش نیسان صورت میگیرد. این روش به مراتب در جاده ها و مسیرهای بین شهری رایج تر است زیرا سریع تر از دیگر امکانات حرکت میکند و راحت تر از بقیه وسایل خودروبری، خودرو را یدک کشی میکند.

حمل خودرو با جرثقیل توسط کامیون ها نیز اجرا میشود و گاها شما آنها را در سطح شهر مشاهده کرده اید. کامیون ها نیز برای خودرو های سنگین تر مورد استفاده قرار میگیرد.

آراز امداد، ارائه دهنده خدمات حمل خودرو با جرثقیل

  • بارگیری
  • تخلیه
  • جابجائی انواع خودروها
  • حمل دستگاه های صنعتی
  • حمل دستگاه های بیمارستانی
  • جابجائی انواع کانکس های صنعتی و اداری

جرثقیل خودرو اردبیل یکی از خدمات حرفه ای امداد خودروی آراز امداد در استان اردبیل می باشد ما به شما تضمین می دهیم بهترین قیمت و متخصص ترین نیروها به همراه تجهیزات مدرن برای شما ارسال خواهیم کرد

ماشین ها فقط در جادهای صاف دچار خرابی نمی شوند،گاهی آنها در چاله و گودال ها میفتند،اینجا باید شما آگاه باشید که با جرثقیل خودرو تماس بگیرید، که در ابتدا شما را از گودال خارج میکنیم سپس شما را با جرثقیل خودروبر جابجا می کنیم.

یدک کش اردبیل

خودروی یدک‌کش باید دارای قدرت و نیروی کششی زیادی برای بلند کردن و انتقال ماشین خراب شده باشد. همچنین شاسی خودروبر باید توان حمل و کشیدن سایر خودروها را نیز داشته باشد. در کشورمان معمولا خودروهایی مانند وانت نیسان توانایی یدک‌کشی مناسب دارند و بهمین دلیل کاربرد فراوانی نیز دارند.

تجهیزات لازم برای یدککش‌ها شامل: زنجیر اتصال و میله مهار یا کشش خودرو است. با توجه به اینکه تجهیزات یدک‌کش در زیر خودروی خراب شده قرار می‌گیرند لذا ضرورت دارد تا از لاستیک محافظ در زیر بدنه استفاده شود تا بدنده خودروی حمل شده آسیب نبیند.

قیمت حمل خودرو با جرثقیل در اردبیل

آراز امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه هستند و مبلغی بیشتر از آنچه که باید نخواهید پرداخت.

قیمت جرثقیل بر اساس شرایط مختلف قابل تغییر می باشد. از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت خودروبر، میزان مسافت موجود از محل خودرو تا تعمیرگاه است و همچنین نوع خودرو و وزن آن نیز بر روی قیمت خودروبر تاثیرگذار خواهد بود.

خودروبرها بایستی تحت نظارت اتحادیه و با قیمت مشخص و مصوب اتحادیه مشغول به فعالیت باشند. دریافت هرگونه وجه اضافه و خارج از عرف مصوب از صاحب خودرو، غیر مجاز میباشد.

به طور کلی هزینه حمل خودرو با جرثقیل به مواردی همچون:فاصله‌ ، نوع مسیر ، میزان بار و نوع خودرو و…بستگی دارد و با توجه به این موارد تعیین می‌گردد.

جرثقیل اردبیل

انواع خودروبر و جرثقیل اردبیل

در حمل و انتقال خودروها از ۲ نوع جرثقیل امداد خودرو استفاده می‌شود.

  • جرثقیل نیسان یا وانت
  • جرثقیل کفی دکل دار

از جرثقیل های نیسان یا وانت برای یدک کش کردن خودروهای سبک، کوچک و با آسیب جزئی استفاده می‌شود

در حالی که از جرثقیل های کفی دار می‌توان برای حمل خودروهای سنگین و یا تصادفی استفاده کرد. جرثقیل های کفی دار دارای دکل یا یک تیر بلند هستند که خودرو را بلند کرده و بر روی کفی قرار می‌دهند.

  1. خودروبر جرثقیل دار: تشکیل شده از ماشین ۶ تن کفی با کفی هیدرویک قابل حرکت که خودرو آسیب دیده روی کفی قرار گرفته و به مقصد مورد نظر انتقال می یابد.
  2. خودروبر چرخگیر: یا همان یدک کش که از نام آن نیز پیداست چرخگیر است یعنی با جرثقیلی که در پشت دارد چرخهای جلوی خودرو آسیب دیده را بلند کرده و آن را جابه جا می کند.
  3. خودروبر کامیونت : همانند خودروبر جرثقیل دار می باشد ولی با این تفاوت که دارای جرثقیل نمی باشد که در نتیجه این خودروبر کفی متحرک دارد که کفی آن بر روی زمین قرار می گیرد و خودروی موردنظر را با وینچ کشیده و بر روی کفی خود قرار می دهد. خودروبر کامیونت معمولا برای مصافت های طولانی به کار گرفته می شود.

نیسان جرثقیل در چه مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد؟

وسیله ای است که از آن  برای حمل خودروهای تصادفی و آسیب دیده بیشتر استفاده می شود، بخاطر وجود دکل موجود در نیسان جرثقیل قابلیت این را دارد که ماشین را از گودال و چاله بیرون بکشد.

نیسان جرثقیل امداد خودرو آراز امداد همواره آماده است کمتر از ۲۰ دقیقه پیش شما عزیزان باشد… به محض اینکه برای درخواسن بکسل ماشین خود تماس گرفتید، آماده کمک به شما هستیم.

ما همیشه مشتریان خود را در اولیت اول خود قرار خواهیم داد زیرا ایمنی ماشین شما و خدمات عالی دغدغه ما است.