خودروبر لنبر – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر لنبر – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر لنبر یک سرویس حمل و انتقال خودرو است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و امنیت بالا خودروی خود را به مقصد مورد نظر منتقل کنید. خدمات ارائه شده توسط خودروبر لنبر شامل حمل و انتقال خودروهای سواری، خودروهای لوکس و خودروهای ویژه می‌باشد.

حمل و انتقال خودرو برای بسیاری از افراد یک مسئله اهمیت دارد. با انتخاب خودروبر، شما می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی خودروی خود را به مقصد مورد نظر منتقل کنید. خدمات با کیفیت، امنیت بالا و اطمینان از سلامت خودرو، مزایایی هستند که با انتخاب خودروبر به شما تعلق می‌گیرد.

شماره تماس خودروبر لنبر

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

امداد خودرو لنبر

امداد خودرو لنبر در استان اردبیل معتبرترین کارشناسان با کیفیت ترین خدمات حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی، در امداد خودرو لنبر اعزام مکانیک سیار در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی، مکانیک سیار استان اردبیل بهترین و حرفه ای ترین تیم مکانیک سیار لنبر در اختیار امداد خودرو اردبیل و لنبر می باشد مجهز به مجتمع تعمیرگاهی، صافکاری، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور، کلیدساز و تراشکار با کادری متخصص ، مجرب و متعهد

خدمات امداد خودرو لنبر

  1. امدار رسانی سریع در منطقه لنبر
  2. باتری به باتری کردن
  3. تعمیرات جاده ای
  4. سوخت رسانی
  5. تنظیم لنت
  6. تنظیم موتور

خودروبر شبانه روزی لنبر

هر راننده ای با هر نوع مهارت رانندگی ، حداقل یک بار از امکانات خودرو بر ها، استفاده می کند . خودروبر لنبر یکی از مدرن ترین و به روز ترین خودروبرهای کشور است ، که انواع خدمات خودرو بری را نه تنها در قالب خودروبر لنبر در این استان انجام می دهد ؛ بلکه این گروه بسیار معتبر و بزرگ و شناخته شده خدمات خود را در حوزه ی خودرو بری در استان های مختلف ، با خبره ترین پرسنل و به روز ترین ماشین آلات در سراسر کشور انجام می دهد .

خدمات خودروبر در لنبر

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه .
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

شماره تماس امدادخودرو لنبر

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

امدادخودرو لنبر

یدک کش لنبر

این مجموعه قادر است با استفاده از تجهیزات پیشرفته خود انواع خودروهای آسیب دیده ای که نیاز به تعمیر دارند را به نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجهز و معتبر، و یا به مراکز بیمه حمل کند. در صورتی که خودرو را نتوان در محل تعمیر کرد، آن ها به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل می شوند.

با توجه به نوع تجهیزاتی که مراکز امداد خودرو برای حمل اتومبیل ها استفاده می کنند و همچنین میزان مسافت جابجایی، هزینه های استفاده از یدک کش نیز متفاوت است. هدف امداد خودروی لنبر ارائه بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفیت در محل برای مشتریان عزیز است. در صورتی که نیاز به حمل خودروی خود به وسیله یدک کش را داشته باشید، می توانید با یدک کش لنبر تماس گرفته و از خدمات این مجموعه در هر کجای شهر لنبر که هستید، بهره مند شوید.

خدمات یدک کش لنبر

یدک‌کش لنبر با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل می‌تونه در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت امن و مطمئن در اختیار شما قرار بده. خدمات حمل خودرو و یدک کش لنبر رو میشه در دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

حمل خودرو

کفی حمل خودرو جهت جابجایی خودروهای مدل بالا و وارداتی از مبدا لنبر به سراسر کشور میباشد که خودرو مشتری با بیمه نامه رسمی و مجوز از سازمان راهداری به سراسر کشور حمل میشود . چرا که خودروهای کفی حمل خودرو ماشین مشتری روی خودروهای کفی بدون آسیب به مقصد مورد نظر حمل میشود .

جرثقیل یدک کش لنبر

جرثقیل یدک کش لنبر مجهزترین و پیشرفته ترین جرثقیل و یدک کش ها را در استان اردبیل دارا میباشد . حمل و نقل خودروهای تصادفی و نقص فنی تا ارزش ۵۰۰ میلیون با جرثقیل دکل دار و نیسان یدک کش از لنبر به سراسر کشور حمل میشود . یدک کش های این شرکت دارای چرخ گیر هیدرولیک میباشد تا به خودروهای مشتری و امدادخواه آسیب نرسد ناگفته نماند که این شرکت تمام خودروهای حمل شده از مبدا تا مقصد را بیمه مسئولیت میکند.

مکانیک سیار در لنبر

در صورت در خواست امداد خودرو با شرکت امداد خودرو آراز امداد در استان اردبیل و بعد از مشاوره تلفنی اگر ماشین شما با مشاوره و راهنمایی کارشناسان روشن نشد مکانیک سیار ما با لوازم یدکی کامل و اورجینال نزد امداد خواه حاضر شده و نصبت به رفع عیب خودرو شما اقدام میکند. اگر خودرو شما به هر دلیلی ایرادش برطرف نشد نصبت به حمل خودرو اقدام میشود . لازم به توضیح میباشد شرکت امداد خودرو لنبر در سراسر کشور نماینده فعال دارد و شماره مکانیک سیار امداد خودرو لنبر ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ در کل استان و سراسر کشور میباشد .

هزینه و کرایه خودروبر در لنبر

قیمت خودروبر در لنبر به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودرو بر ارائه دهید تا در قیمت حمل خودرو صرفه جویی شود.

  1. مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  2. استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر هزینه متفاوتی دارد.
  3. یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  4. در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت جوانرود محاسبه می شود.
  5. در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  6. نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.
  7. و…

رسیدگی و نگهداری خودرو شخصی همواره برایمان مهم و قابل توجه میباشد و تعمیر ان در زمان های مورد نیاز توسط افزاد کاردان و کاربلد و متخصص میتواند سریع و ارزان برای ما تمام شود. یکی از امکانات مهم و اصلی مجموعه خودرو بر سراسری در لنبر ، داشتن گروهی حرفه ای و کادری مجرب و متخصص در حمل و نقل وسیله نقلیه شما در شهر است که با بیش از سالها فعالیت در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.

شماره خودروبر لنبر

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶