خودروبر و امداد خودرو سرعین – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر و امداد خودرو سرعین – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر سرعین با دارا بودن تیم بسیار متخصص و حرفه ای خود و به کارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات آماده ارائه خدمات خودروبر سرعین و حمل و جابه جایی خودروهای صفر و کارکرده بدون آسیب و خرابی به همراه بیمه مسئولیت در شهر سرعین و کلیه ی شهرستان های اردبیل در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

در صورتی که خودروی شما دچار آسیب و خرابی شده است، شما عزیزان می توانید با شماره های خودروبر سرعین تماس بگیرید و از خدمات آن بهره مند شوید. بسته به نوع مدل خودرو، شدت آسیب های وارد شده به خودرو و نوع مکان، تیم امداد خودرو و خودروبر سرعین به محل اعزام می شوند.

شماره امدادخودرو سرعین

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

امداد خودرو سرعین

امدادخودرو سرعین یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در استان گیلان میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در سرعین در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

امداد خودرو سرعین به مانند همراهی مطمئن در تمامی نقاط کشور تنها به دنبال آرامش رانندگان است.با این خدمات شما دیگر نگران اطلاعات کم فنی خود،نبود لوازم یدکی،جبران خسارت از تصادفات احتمالی و ده ها دغدغه دیگر نخواهید بود.

خدمات امداد خودرویی با نخستین تماس شما با مرکز پیام امداد خودرو اردبیل و سرعین با سرعت و کیفیت خوب در اختیارتان قرار داده می شود. امداد خودرو سرعین سالهاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدمات بی نقص است.

خدمات امداد خودرو سرعین

شما می توانید از این خدمات در هر جایی که خودروی شما نیاز به تعمیرات داشته باشد استفاده کنید. خودرویی که امداد خودرو از آن استفاده می کند، یدک کش بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن برای حمل خودروی خود تا نزدیک ترین یا بهترین مکانیک مدنظرتان استفاده کنید.

از جمله این خدمات، انجام سرویس های دوره ای، سرویس های تابستانی و زمستانی ، انجام تعمیرات مربوط به سیستم خنک کننده، انجام تعمیرات مربوط به سیستم سوخت رسانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم برق و الکترونیک ، انجام تعمیرات مربوط به سیستم ترمز، انجام تعمیرات مربوط به سیستم کلاچ (به جز دیسک و صفحه کلاچ) ، تعویض باطری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل ، سنسور روغن و…می باشد.

خودروبر سرعین

ماشین‌ها خراب می‌شوند، لاستیک‌ها پاره می‌شوند، چراغ‌ها از کار می‌افتند، باتری‌ها می‌میرند، سوخت تمام می‌شود، چرخ‌ها گیر می‌کنند، حیات وحش از جاده عبور می‌کند و کلیدها در داخل قفل می‌شوند. انواع تصادفات و حوادث جاده ای هر روز اتفاق می افتد و هیچ وقت در زمان مناسبی نیست.

بهترین کمک های جاده ای سریع و موثر است. ما دائماً در تماس هستیم و در صورت امکان، اولویت را برای حل مشکل در محل قرار می‌دهیم، بنابراین می‌توانید با خیال راحت با ماشین شخصی خود به جاده ادامه دهید و حتی از سفر به تعمیرگاه خودرو صرفه‌جویی کنید.

ما بلافاصله خودروی شما را برای تعمیر می کشیم و مطمئن می شویم که شما و مسافرانتان می توانید با خیال راحت به مقصد خود ادامه دهید. وقتی به ما نیاز دارید ما آنجا هستیم فقط کافیست تماس بگیرید

خدمات خودروبر سرعین

  1. حمل خودرو با بیمه نامه رسمی‌ به تمام نقاط استان
  2. تعمیر خودرو در محل به صورت شبانه روزی
  3. حمل خودروهای لوکس با رعایت اصول مربوطه
  4. حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه
  5. تعمیر خودرو و لوازم یدکی سیار در محل
  6. بهترین و مجهزترین امدادخودرو در استان

حمل خودرو از سرعین به اردبیل

درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل ، حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط ناوگان امدادی در طول ۲۴ ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود.‏ با توجه به نوع خودرو متوقف شده و شرایط محیطی، ناوگان حمل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودرو بر، عملیات امداد رسانی و حمل را در سطح استانداردهای جهانی انجام می دهند.

خدمات ارائه شده توسط حمل خودرو

خودروبر آرازامداد قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو و خودروبر با ارزانترین قیمت و به صورت شبانه روزی و بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است ، در زیر برخی از خدمات ما ذکر شده است :

  1. حمل خودرو صفر سرعین
  2. امدادخودرو سرعین
  3. خودروبر انواع خودرو لوکس و کلاسیک
  4. دارای انواع مختلف خودروبرها اعم از کامیونت حمل خودرو، نیسان و …
  5. جرثقیل حمل خودروسرعین
  6. یدک کش خودرو در سرعین
  7. خودروبر ماشین تصادفی (حمل خودرو تصادفی)
  8. حمل خودرو به از سرعین به شهرستان
  9. حمل خودرو به از شهرستان به سرعین
  10. نیسان خودرو بر (نیسان جرثقیل یدک کش)

شماره خودروبر سرعین

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر سرعین

شماره امداد خودرو و خودروبر سرعین

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس امدادخودرو واجب می باشد، همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات خودروبر امداد خودرو سرعین از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید.

خودروبر و امداد خودرو ارزان قیمت سرعین

خودروبر سرعین آرتا امداد طی۲۰ سال تجربه در امداد خودرو شهر سرعین توانسته است تیمی مجرب و کارکشته را جمع کند. امدادخودرو سرعین خدمات مکانیکی سیار و حمل خودرو را با بالاترین کیفیت به امداد خواهان عزیز در سرتاسر سرعین ارائه میدهد.

در هر جایی که باشید میتوانید با شماره خودروبر ارزان قیمت سرعین به شماره ۰۹۱۹۰۱۰۵۰۶۶ تماس حاصل نمایید. در کمترین زمان خود را به محل شما می رسانیم.

درباره سرعین

سرعین شهری کوچک در ۳۰ کیلومتری غرب اردبیل است. این شهر به علت چشمه‌ های آبگرم فراوان شهرت دارد و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است. ارتفاع متوسط شهر از سطح دریا ۱۶۵۰ متر می‌ باشد.

عوامل زیادی می تواند باعث شود تا شما از خدمات امداد خودرو استفاده کنید. در هر صورت می توان گفت که خدمات امداد خودرو از زمانی که خودروی شما خرابی و نیاز به تعمیر را در خودروی خود احساس می کنید و تا زمانی که خودروی شما رفع ایراد شود ادامه پیدا می کند.

در واقع امداد خودرو برای رفع ایراد خودروی شما ارسال می شود و در صورتی که خودروی شما نیاز به تعمیرات سطحی داشته باشد، تمامی خدمات توسط کارشناس انجام می شود و اگر خودروی شما نیاز به قطعه جدیدی نداشته باشد، قطعا این کار توسط امداد خودرو انجام داده خواهد شد.

چرا آراز امداد؟

  1. شاید با خودتان این سوال را بپرسید که چرا آراز امداد؟
  2. مگر آراز امداد چه ویژگی خاصی دارد که می‌تواند برای من یک امداد خودرو مطمئن باشد؟
  3. آیامیتوانم در مواقع نیاز به آن به عنوان یک همراه واقعی در جاده‌ها حساب کنم؟

از ویژگی‌هایی که سبب تمایز آراز امداد از دیگر شرکت‌های امداد خودرو شده است، موارد زیر اهمیت بسیار بیشتری دارند:

  1. سرعت خدمت رسانی
  2. هزینه‌های شفاف و منصفانه
  3. کارشناسان و امدادرسانان متخصص
  4. سابقه ی طولانی
  5. کیفیت خدمات امدادی
  6. استفاده از قطعات یدکی اصل
  7. امدادرسانی ۲۴ ساعته سراسر کشور
  8. پشتیبانی مشتریان و ضمانت خدمای
  9. امداد خودروی شبانه روزی آراز امداد در تمام مناطق سرعین

ما با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق سرعین را بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز پوشش می دهیم. اگر نیاز به امداد خودروی فوری دارید فقط با ما تماس بگیرید حداکثر ۲۰ دقیقه کنار شما هستیم.

آراز امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای سرعین و حومه دارید کافیست با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ تماس بگیرید .

شماره امداد خودرو سرعین

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶