خودروبر و امداد خودرو سمنان

خودروبر و امداد خودرو سمنان

شرکت امداد خودرو سمنان ارائه دهنده خدمات خودروبر و یدک کش شامل جایجایی انواع خودروهای ایرانی و خارجی ، تصادفی ، لوکس ، صفر و کلاسیک در کلیه نقاط سمنان در اسرع وقت ، با کادری مجرب ، بدون آسیب رساندن به خودروی شما مشتریان گرامی و به صورت تضمینی در کلیه ساعات شبانه روز می باشد .

همچنین تعمیراتی نظیر انجام کمک باتری خودروها ، تعویض تسمه خودروهای ایرانی ، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع بطور سیار انجام میشود .

در هر ساعتی از شبانه روز در سمنان ، خودروی شما دچار هرگونه مشکل و خطایی شد ، کافیست با شماره زیر تماس بگیرید و مشکل خودروی خود را به کارشناس متخصص و باتجربه ما توضیح دهید . امداد خودرو سمنان خودرو شما را تحویل گرفته و به تمامی نقاط سمنان و شهرستان های کشور جابجا می کند.

۰۹۱۹۳۳۳۲۶۸۳۵

امداد خودرو سمنان

در حالی که ماشین شما در حال حرکت به مقصد خود هست یا در مسافرتی به سر میبرید و میخواهید یک مسافرت خوب داشته باشید، متاسفانه خودرو شما دچار مشکل فنی میشود،که امکان بازسازی مجدد آن از عهده تان خارج است. و یا تجهیزات لازم برای تعمیرات خودرو را ندارید. در این حالت است که نیاز به امداد خودرو دارید  تیم امداد خودرو سمنان بهترین گزینه برای شماست که در سریع ترین زمان ممکن در جای جای استان به کمک شما می آید.

امداد خودرو سمنان با در اختیار داشتن انواع جرثقیل‌ ها برای کاربردهای مختلف، خدماتی نظیر جابجایی بارهای سنگین، تخلیه و جابه جایی کانتینر و کانکس … را با کمترین قیمت انجام می دهد.

شرکت آراز امداد افتخار این را دارد که جابه جایی و حمل و نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن‌های متفاوت ۳ الی ۳۶۰ تن در تمامی نقاط سمنان ، در کمترین زمان ممکن انجام دهد.لازم به توضیح است که اگر پروژه و حجم کاری شما بالا است می‌توانید حمل و نقل خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

خدمات امداد خودرو سمنان

  • بصورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام سال در دسترس می باشد
  • حمل خودرو به سراسر ایران
  • مجرب و متعهد
  • به روز و کارآمد
  • ارائه خدمات مشاوره رایگان
  • قابل اعتماد و با سابقه
  • استفاده از کادری مجرب و متعهد
  • سرعت عمل و دقت بالا در ارائه خدمات
  • در کمترین زمان ممکن، خدماتی با بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد

خودروبر سمنان

در بسیاری از موارد پیش می آید که بسیاری از خودروهای لوکس نیز دچار مشکلات فنی شده و از ادامه حرکت باز می ایستند با استفاده از کفی خودرو بر مکانیزه، صاحبان خودروهای لوکس نیز می توانند با خیال راحت و کاملا تضمین شده خودروهای خود را که دچار مشکل شده اند بارگیری کرده و به مقصد موردنظر و یا تعمیرگاه جهت بازبینی و بررسی و عیب یابی انتقال دهند. این یکی از مهم ترین کاربرد خودروبر می باشد.

وقتی خودرو بدون پلاک است برای حمل بین شهری و درون شهری باید از خودروبر مناسب استفاده کنید. استفاده از خودروبر سمنان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خودروی خود را سالم به مقصد برسانید.

وقتی خودروی شما در جاده دچار مشکل شده است در این حالت باید برای حمل خودروی خود به تعمیرگاه یا مقصد از خودروبر استفاده کنید. خودروبر با داشتن امکانات ویژه در این زمینه می تواند خدمات زیادی را به افراد ارائه دهد.

امدادخودرو سمنان

یدک کش سمنان

امروزه اقسام گوناگون یدک کش سمنان اتوماتیک سر کار آمده‌ اند که فرق ‌هایی با کفی یدک کش‌های معمولی دارند. که آن کفی ها را در سطح شهر در حال منتقل کردن ماشین هایی که صدمه دیده اند می بینید.

فرق این دو خودروبر در سمنان این است کفی‌ اتوماتیک می‌توانند زاویه کفی را به سرعت و اتوماتیک جابجا کند. کفی یدک کش های اتوماتیک با امنیت بالا و با سرعت بیشتری ماشین های صدمه دیده را منتقل می کند. این نوع از یدک کش ها حاوی توانایی و ویژگی های بسیار زیادی نسبت به خودروبرهای معمولی می باشد.

شماره تماس امداد خودرو و یدک کش سمنان:

۰۹۱۹۳۳۳۲۶۸۳۵

نکات مهم در هنگام حمل خودرو

در هنگام حمل خودرو باید استاندارهایی را رعایت کنیم تا آسیبی به ماشین وارد نشود لذا رعایت این استانداردها درهنگام جابه جایی امری واجب و ضروری است که رانندگان خودرو بر باید با آن آشنایی داشته باشند حمل خودرو به صورت غیر استاندارد ممکن است حین جایه جایی خسارت های سنگینی به ماشین وارد کند به همین جهت هنگام درخواست یدک کش بهتر است از مراکر معتبر درخواست خود را ثبت نمایید.

هنگام یدک کش و حمل خودرو بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

چک کردن ماشین یدک کش: قبل از یدک کش کردن بهتر است ماشین خودرو بر از لحاظ فنی چک شود تا مشکلی پیش نیاید. چک کردن ترمزها از موارد ضروری است که حتما باید به آن توجه شود.

تنظیم باد لاستیک ها: حتما قبل از حمل خودرو باد لاستیک ها را چک کنید کم بودن باد لاستیک موجب منحرف شدن ماشین یدک کش و به وجود اوردن خسارتهای زیادی می شود.

چک کردن اتصالات جهت حمل خودرو: بسته به نوع ماشین بر که استفاده میشود حتما قبل از حرکت اتصالاتی که ماشین حمل شونده را به ماشین یدک کش بسته اید را حتما چک کنید تا از محکم بودن آن اطمینان کسب کنید.

رانندگی مطمئن و با آرامش: در هنگام حمل خودرو از انجام حرکات مارپیچ و ناگهانی به خصوص در سرپیچ ها جدا خودداری نمایید که موجب واژگونی و خسارت به ماشین حمل شونده می شود.

حرکت با سرعت مطمئنه: از حرکت کردن با سرعت بالا هنگام حمل خودرو جداد خودداری کنید زیرا باعث جدایی ماشین از یدک کش شده و جسارت های زیادی به همراه دارد.

توزیع بار در یدک کش: یکی از نکات مهم هنگام حمل خودرو توزیع بار به صورت مساوی در یدک کش می باشد اگر وزن ماشین بیشتر از یدک کش باشد وژن ماشین در همه جای یدک شک به صورت مساوی تقسیم نمی شود و امکان چپ کردن یدک کش و به وجود آمدن خسارت می باشد.

حمل ماشین های تصادفی

در تمام نقاط ایران در کوتاه ترین زمان ممکن با خودرو بر سمنان با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان می باشد.ما در تمام نقاط ایران خودروبر با تجهیزات بالا داریم.و این سرعت کار ما را بالا می برد.

ما علاوه بر داشتن خودروبر های پیشرفته ، راننده های باتجربه ای هم داریم که گاهی با یک چک کردن معمولی می توانند تقص ماشین شما را رفع کرده و نیازی به حمل ماشین شما نخواهد بود.و چنانچه مشکل اتومبیل شما جدی باشد، با کمال دقت و سرعت شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه مجهز و معتبر می رسانند.و با برخورد مناسب و حرفه ای شما را تا پایان راه همراهی میکنند.

هزینه خودروبر و امداد خودرو سمنان

یکی از مهمترین دغدغه های افراد، هزینه یا نرخ کرایه خودروبر سمنان است. به طور کلی نمی‌توان هزینه یا نرخ ثابتی برای خودروبر ها عنوان کرد. زیرا در تعیین نرخ کرایه آن‌ها، عواملی مانند مسافت و نوع خودرو دخیل است. همچنین تک ظرفیتی با چند ظرفیتی بودن خودروی شما نیز در تعیین نرخ دخیل است.

همچنین اگر حمل خودروی شما دارای دو مقصد باشد کرایه آن افزایش می‌یابد. اما اگر مسافت طی شده زیاد نباشد، یقیناً قیمت کمتری از شما دریافت خواهد شد. بهتر از جهت کسب اطلاعات دقیق در این رابطه با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

برای مشخص شدن دقیق هزینه حمل مراحل زیر انجام میشود:

  1. فاصله بین مبدا و مقصد مهمترین فاکتور محاسبه هزینه حمل خودرو میباشد.
  2. نوع خودرو و میزان ارزش خودرو برای صدور بیمه و بارنامه
  3. وضعیت خودرو وارداتی، داخلی، کلاسیک، تصادفی و خودروهای خاص و لاکچری
  4. نوع جاده مسیر مبدا تا مقصد مثل مناطق کوهستانی یا اتوبانی برون شهری قیمت حمل خودرو متغیر می باشد.

همچنین بخوانید :

امداد خودرو گرمسار

خودروبر و یدک کش آرادان

امداد خودرو و خودروبر شاهرود

خودروبر و امدادخودرو دامغان

یدک کش و امداد خودرو میامی


امداد خودرو و خودروبر سمنان آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد، در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای سمنان و حومه دارید کافیست با شماره زیر تماس بگیرید .

۰۹۱۹۳۳۳۲۶۸۳۵