خودروبر هشجین – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر هشجین – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

هر راننده ای با هر نوع مهارت رانندگی ، حداقل یک بار از امکانات خودرو بر ها، استفاده می کند . خودروبر هشجین یکی از مدرن ترین و به روز ترین خودروبرهای کشور است ، که انواع خدمات خودرو بری را نه تنها در قالب خودروبر هشجین در این استان انجام می دهد ؛ بلکه این گروه بسیار معتبر و بزرگ و شناخته شده خدمات خود را در حوزه ی خودرو بری در استان های مختلف ، با خبره ترین پرسنل و به روز ترین ماشین آلات در سراسر کشور انجام می دهد .

شماره تماس خودروبر هشجین

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

امدادخودرو هشجین

 امداد خودرو هشجین (حمل خودرو هشجین) در برخی شرایط زمانی که با ماشینمان در حال حرکت به جایی هستیم، ماشینمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم. در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو اردبیل در نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند و مشکلات را برطرف کنند.

خدمات امداد خودرو هشجین

  1. اعزام امدادگر:به صورت شبانه روزی درسراسر کشور
  2. حمل خودروی: دارای نقص فنی در شهر با خودرو سوار و یدک کش تا اولین تعمیرگاه
  3. حمل خودروی: دارای نقص فنی در جاده با خودرو سوار و یدک کش تا اولین شهر، تعمیرگاه
  4. تعویض تسمه ها:تعویض تسمه های دینام – کولر – هیدرولیک – تایم
  5. تعویض لاستیک:تعویض لاستیک پنچر با پنچر زاپاس
  6. سو خت رسانی:در صورت توقف خودرو به دلیل اتمام بنزین در سطح شهر و جاده ها اقدام به سوخت رسانی می گردد.
  7. نگهداری از خودرو:انتقال و نگهداری خودروهای معیوب به نمایندگی ها و پارکینگ های طرف قرارداد به صورت شبانه روزی
  8. مشاوره تلفنی :ارائه خدمات کارشناسی فنی خودرو از طریق تماس با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر هشجین

تیم با تجربه خودروبر هشجین با توجه به حمل و نقل و جابجایی روزانه خودرو و ماشین ها، شروع به خدمت رسانی برای متقاضیان گرامی برای انجام هرگونه جابجایی و حمل انواع خودرو، انواع ماشین آلات صنعتی و قطعات صنعتی بصورت تک و چند تایی کرده است. امداد خودرو بر هشجین به مشتریان گرامی با مشاوره رایگان در حوزه حمل و نقل و انتقال با جرثقیل، کفی همراه با جرثقیل دکل، خودرو بر یا خودرو سوار، چرخگیر آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به مشتریان محترم در هشجین و تمامی مناطق کشور هستیم.

چرا خودرو بر هشجین؟

  • سرعت در خدمت سانی و امداد رسانی
  • تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط شهر هشجین
  • امداد رسانی توسط GPS
  • بیشترین تعداد امداد گر در کشور
  • بهترین کیفیت امداد رسانی
  • امداد گران متخصص و متعهد
  • امداد رسانی شبانه روزی در هشجین
  • خدمات امداد خودرویی در هفت روز هفته

یدک کش هشجین

جابجایی و حمل خودروهای لوکس و معمولی را در کلیه ی نقاط شهر هشجین و حومه آن می توانید از مجموعه امداد خودرو هشجین بخواهید. پس از تماس با امداد خودرو هشجین، نیروهای متخصص ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و با تجهیزات حمل خودرو متناسب با نوع خودرو، اتومبیل شما را بدون بروز هیچ گونه مشکلی تا مقصد حمل می کنند.

هر یک از یدک کش ها توانایی حمل خودروهایی با وزن های مشخصی را دارند، از این جهت در هنگام تماس گیری با امداد خودرو هشجین حتما نوع خودروی خود و شدت آسیب های وارد شده به آن ها را عنوان کنید. یدک کش ها به صورت کامیونی، زنجیری، بلند کننده چرخ، می توانند انواع خودروها را حمل کنند. در صورتی که قصد دارید از خدمات مکانیکی خودرو در هشجین بهره مند شوید، می توانید با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ تماس بگیرید.

چگونه می‌توانم یدک کش مناسبی برای خودرویم پیدا کنم؟

یافتن یدک کش مناسب برای خودرو، امری مهم و حیاتی است که باید با دقت و احتیاط انجام شود. در زیر به برخی از مراحل مهم برای یافتن یدک کش مناسب برای خودرویتان اشاره شده است:

  1. بررسی مشخصات خودرو: قبل از اینکه برای یافتن یدک کش به دنبال راننده باشید، باید مشخصات خودروی خود را بررسی کرده و از ابعاد، وزن و قابلیت‌های خودرو آگاه باشید.
  2. بررسی نیاز خود: برای انتخاب یدک کش مناسب برای خودرو، باید نیاز خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، در صورتی که برای حمل خودرو به مسافرت می‌روید، بهتر است یدک کشی با ظرفیت بیشتر را انتخاب کنید.
  3. جستجوی راننده یدک کش: برای یافتن راننده یدک کش مناسب، می‌توانید از طریق وب سایت آراز امداد و همین طور تلفن تماس: ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶، به دنبال راننده یدک کش مناسب برای خودرویتان بگردید.
  4. بررسی تجهیزات یدک کش: پیش از اینکه یدک کش را برای حمل خودرو انتخاب کنید، باید از تجهیزات و ابزارهای موجود در یدک کش اطمینان حاصل کنید. آراز امداد از ابزارهای امنیتی، تخلیه هواکش، برق‌گیر و غیره و یدک کش های باتجربه برخوردار است.
  5. بررسی قیمت: برای یافتن یدک کش مناسب برای خودرو، باید قیمت‌های مختلف را بررسی کنید و انتخابی کنید که با نیازهای خود هماهنگ است و قیمت مناسبی دارد. یدک کش هشجین دارای تعرفه های قیمت طبق اتحادیه می باشد و برای همه خدمات فاکتور صادر می شود.

در کل، برای یافتن یدک کش مناسب برای خودرو، باید به مواردی مانند مشخصات خودرو، نیاز خود، تجهیزات یدک کش و قیمت توجه کنید و با دقت و احتیاط عمل کنید تا مشکلات در آینده رخ ندهد.

شماره خودروبر هشجین

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر بندر انزلی

حمل خودرو

حمل و نقل خودرو ها بر اساس نوع خودروی شما متفاوت می باشد اما به صورت معمول برای خودروهای سالم از کامیون خودرو بر استفاده می شود.

روزانه به ‌طور تقریبی میلیون‌ ها خودرو در سطح جاده و خیابان ‌های کشور تردد می‌کنند. افزایش روز افزون وسایل نقلیه، باعث راحتی شهروندان در تردد شده ‌است. اما بعضی اوقات این وسیله که جهت راحتی به ‌وجود آمده باعث دردسر می‌شود.

در گذشته اگر خودرو دچار مشکل می‌شد دو راه بیشتر وجود نداشت. یا باید تعمیرکار را به محل خودرو خود می‌آوردید و با هزینه‌ ای زیاد خودرو را آماده‌ حرکت می‌کردید و یا شخصی را پیدا می‌کردید که با تجهیزات ابتدایی مانند طناب خودروی شما را تا نزدیک ‌ترین تعمیرگاه بکسل نماید.

با پیشرفت خودرو ها و نیاز به ابزارآلات پیشرفته جهت تعمیر آن، راه اول تقریباً منسوخ شد و راه دوم به دلیل آسیب جدی که به دو خودرو وارد می‌کرد کم‌ رنگ شد. در عوض به ‌جای این دو راه یک راه مطمئن و منطقی معرفی شد و آن استفاده از خدمات “حمل خودرو توسط امداد خودروها”است.

انواع روش حمل خودرو 

با توجه به نوع خودرو و شدت آسیب، روش‌ های مختلفی برای حمل آن وجود دارد. به‌طور کلی روش های حمل خودرو را می‌توان به سه دسته کلی یدک‌ کش‌ها، خودروبرها و خودروبرهای دارای جرثقیل تقسیم کرد.

حمل خودرو با یدک کش

از این روش برای حمل خودروهای سبک و سنگین استفاده می‌شود. معمولاً برای خودروهای سبک از نیسان و مزدا و برای خودروی سنگین کامیون یا کامیونت، خاور و… استفاده می‌شود. در این روش خودرو یدک‌ کش نسبت‌ به خودرویی که دچار مشکل شده است اعزام می‌شود. یدک‌ کش به‌ مراتب از نظر قدرت‌ و وزن باید از خودرو که دچار مشکل شده است قوی تر باشد.

در قسمت بار این یدک‌ کش ها جرثقیل و یا چرخ گیر وجود دارد که خودرو را نسبت‌ به مشکلات از دوچرخ جلو یا عقب بلند میکند. باید توجه داشت که از این روش برای خودروهایی که از قسمت چرخ یا سیستم انتقال قدرت دچار مشکل شده اند نمیتوان استفاده ‌کرد. خودروبر و یدک کش هشجین را میتوان برترین ارائه دهنده خدمات امدادی در هشجین دانست.

مزایای یدک کش ها

  • در دسترس‌ ترین نوع یدک‌ کش همین نوع می‌باشد.
  • هزینه این روش نسبت به روش های دیگر کمتر است.
  • خودرو سریعتر به تعمیرگاه انتقال پیدا میکند.

حمل خودرو با کفی خودروبر

کفی‌ خودروبر یکی دیگر از روش‌های حمل خودرو است. بستگی به‌اندازه خودرو و یا تعداد خودروهایی که قرار است حمل شود، از کامیون تا تریلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این خودروها دارای کفی متحرک و به‌ صورت شیب‌دار می‌باشد که به کامیون متصل است.

در این روش بر خلاف یدک‌ کش خودرو بر روی کفی قرار می‌گیرد و کشیده نمی‌شود. از این روش می‌توان برای تحویل خودروهای صفر کیلومتر از شرکت به نمایندگی، حمل خودرو به تعویض پلاک، حمل خودروهای قدیمی فاقد پلاک، حمل خودروهای تصادفی و خراب به نمایندگی و تعمیرگاه و … استفاده کرد.

مزایای کفی خودروبر

  • امن ترین روش حمل خودرو می‌باشد و قطعاً می‌توان تضمین کرد خودرو بدون کوچک‌ترین آسیب منتقل می‌شود.
  • تمام وسایل نقلیه اعم از سبک نیمه‌، سنگین و سنگین توسط این روش قابل جا به‌ جایی است و محدودیتی در نوع خودرو مورد حمله ندارد.
  • تعداد خودرو در حمل محدودیت ندارد و نسبت‌ به اندازه ماشین خودرو بر می‌تواند یک یا چند خودرو را هم‌ زمان منتقل کند.

کفی خودرو بر جرثقیل دار

در ابتدا امیدواریم هیچوقت به این روش نیاز نداشته باشید. از این روش برای حمل خودروهای تصادفی که قابل حرکت نیستند و یا در جایی عمیق (دره، پرتگاه و…) افتاده باشد استفاده می‌شود. در هنگام تصادف براساس میزان آسیب، می‌شود روش‌های دیگری استفاده کرد اما چنانچه چرخ ها دچار مشکل شده و خودرو نتواند حرکت کند نیاز به این روش می‌باشد. در این روش یک جرثقیل هیدرولیکی بر روی کامیونت یا خاور و … قرار دارد، خودروبر خودرو را به وسیله جرثقیل بلند کرده و روی کفی خود قرار می‌دهد تا به پارکینگ یا تعمیرگاه منتقل شود.

شماره تماس امداد خودرو هشجین

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶