خودروبر و یدک کش کوراییم – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر و یدک کش کوراییم – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر کوراییم یکی از مجموعه های ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو اردبیل و خودرو بر به صورت شبانه روزی و بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است؛ خدمات خودرو بر کوراییم شامل خودروبر کوراییم و خودروبر شهرستان به دو صورت خودروبر تکی و خودروبر تریلی قابل ارائه است . کلیه خدمات و سرویس های ما با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت و با بیمه و بارنامه دولتی ارائه می گردد.

ما در درخودرو بر کوراییم و در بخش خودرو بر شهری و علی الخصوص خودرو بر اردبیل به طور دقیق در غرب اردبیل ، شرق اردبیل، شمال اردبیل، جنوب اردبیل به بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم .

شماره خودروبر کوراییم

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

امداد خودرو شبانه روزی کوراییم

پرسنل و خودروهای یدک کش امداد خودرو کوراییم با حضور در محل شما در کمترین زمان ممکن ، تمامی خدمات امدادرسانی و جابجایی خودرو شما را با بهترین کیفیت انجام میدهند . هدف از خدمات امداد خودرو سراسری کوراییم کسب رضایت شما میباشد خدمات امداد خودرو برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی انجام خواهد شد .

امداد خودرو کوراییم خدمات خود را برای تمامی خودروهای لوکس و … اعم از امداد خودرو ایران ، امداد خودرو سایپا ، امداد خودرو پارس خودرو ، امداد خودرو جک ، امداد خودرو مدیران خودرو ، امداد خودرو هیوندا ، امداد خودرو لوگان ، امداد خودرو رنو ، امداد خودرو اسپورتج ، امداد خودرو کرمان موتور ، امداد خودرو تویوتا ، امداد خودرو بی ام و ، امداد خودرو بنز ، امداد خودرو بهمن ، امداد خودرو مزدا ، به صورت امداد خودرو سیار در تمام مناطق کشور انجام میشود .

خدمات امداد خودرو در کوراییم

  • سرویس های امداد خودرو
  • حمل وسیله نقلیه شما با یدک کش
  • حمل موتور سیکلت با جرثقیل کفی
  • حمل خودرو تا نزدیکترین تعمیرگاه
  • راهنمایی تلفنی شما
  • عیب یابی موتور خودرو
  • خدمات قفل اتومبیل
  • تعویض قطعات
  • عیب یابی سیستم برقی خودرو
  • حمل با جرثقیل کفی بر
  • تعمیرگاه های شبانه روزی
  • اتصال باتری
  • تعویض باتری
  • حمل خودرو به کشورهای همسایه
  • حمل خودروهای لوکس
  • مکانیک سیار

شماره خودروبر در کوراییم

خودروبر کوراییم با حمل خودرو بصورت شبانه روزی در خدمت مشتریان است. انواع اتومبیل های داخلی و وارداتی توسط برترین خودروبر و مجهز ترین خودرو بر ها انجام میشود. شرکت خودروبر کوراییم با ارائه خدمات حمل و نقل اتومبیل با استفاده از کامیون‌های حمل اتومبیل، به مشتریانش در منطقه‌ی کوراییم کمک می‌کند تا اتومبیل هایشان را به مقصد مورد نظرشان منتقل کنند.

استفاده از خودروبر اردبیل و کوراییم برای انتقال اتومبیل‌ها به مسافرت‌های طولانی و به مناطق دوردست بسیار مناسب است. همچنین، این روش حمل و نقل، به دلیل امنیت و سرعت بالایی که دارد، برای انتقال اتومبیل‌ها به مقاصد داخل شهر و حتی برای انتقال اتومبیل‌های جدید تا نزدیک به محل فروشگاه‌های خودرو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خدمات خودروبر کوراییم

خودروبر آرازامداد قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو و خودروبر با ارزانترین قیمت و به صورت شبانه روزی و بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است ، در زیر برخی از خدمات ما ذکر شده است :

۱- حمل خودرو صفر کوراییم
۲- امداد خودرو کوراییم
۳- خودروبر انواع خودرو لوکس و کلاسیک
۴- دارای انواع مختلف خودروبرها اعم از کامیونت حمل خودرو، نیسان و …
۵- جرثقیل حمل خودرو کوراییم
۶- یدک کش خودرو در کوراییم
۷- خودروبر ماشین تصادفی (حمل خودرو تصادفی)
۸- حمل خودرو به از اردبیل به کوراییم
۹- حمل خودروبر از کوراییم به اردبیل
۱۰- نیسان خودرو بر (نیسان جرثقیل یدک کش)

یدک کش خودرو کوراییم

یدک کش در کوراییم با نیسان های چرخگیر به روز کشور برای حمل انواع خودروهای خارجی و داخلی در هر ساعت از ۲۴ ساعت روز به تمام نقاط کشور با مناسبت ترین قیمت و با ایمنی کامل خدمت رسانی می شود.

یدک‌کش کوراییم در خدمت هم میهنان عزیز برای جابه جایی خودرو های صفر کیلومتر به تمام نقاط کشور با بیمه بار می باشد. عملکرد تمامی امدادگران شرکت کفی خودروبر کوراییم به صورت کامل تحت نظارت این شرکت می باشد تا بهترین خدمات را به شما عزیزان بدهیم.

خدمات یدک کش ماشین در کوراییم

  1. حمل خودرو با بیمه نامه رسمی‌ به تمام نقاط استان
  2. تعمیر خودرو در محل به صورت شبانه روزی
  3. حمل خودروهای لوکس با رعایت اصول مربوطه
  4. حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه
  5. تعمیر خودرو و لوازم یدکی سیار در محل
  6. بهترین و مجهزترین امدادخودرو در استان

امداد خودرو کوراییم

شماره یدک کش و خودروبر کوراییم

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

جرثقیل نیسان خودرو در کوراییم

اعزام جرثقیل و باطری سازی سیار در محل و جرثقیل توسط خودرو بر و نیسان جرثقیل مجهز به سیستم هیدرولیک بدون هیچ آسیب دیدگی با نازلترین قیمت در منطقه بصورت شبانه روزی زیر نظر جرثقیل کوراییم استفاده از جرثقیل ها به عنوان یدک کش در گذشته به نحوی انجام می‌گرفت که می‌توانست آسیب های جبران ناپذیری را برای خودروها به دنبال داشته باشد.

در ابتدا جرثقیل های مجهز به دکل در امداد خودرو به کار گرفته می‌شدند و با استفاده از یک الوار که در درون خودرو قرار می‌گرفت، آن را حمل می‌کردند. این الوار در اصل از شیشه های درب عقب خودرو و از دو طرف توسط تسمه ای در اختیار قرار می گرفت و در بسیاری مواقع می‌توانست آسیب های جبران ناپذیری را به بدنه خودرو وارد سازد. اما امروزه با توجه به پیشرفت ماشین‌های جرثقیل، می‌توان خودروها را خیلی راحت و بدون هیچ آسیبی یدک‌کش کرد.

حمل خودرو کوراییم

حمل خودرو در کوراییم به کلیه شهرهای ایران با کفی خودروبر و نیسان چرخ گیر ، یدککش در اردبیل ، کفی جرثقیل در اردبیل با بیمه و بارنامه و بیمه مسئولیت حمل خودرو در اردبیل به صورت اصولی و شبانه روزی با کفی خودروبر و شرکت خودروبر کوراییم در خدمت هموطنان عزیز میباشد .

حمل‌خودرو در سراسر جهان اهمیت فراوانی دارد . برخی به اختیار و برای راحتی خود ، به منظور حمل خودروی خود به مقصد ، از یدک کش امداد خودرو و جرثقیل امداد خودرو برای حمل خودرو با کفی خودروبر استفاده میکنند .

برخی دیگر هم به اجبار به علت خرابی خودرو و یا تصادف ماشین ، ناچار به حمل خودرو با خودروبر و یا استفاده از یدک کش امداد خودرو میشوند . امداد خودرو کوراییم به منظور خدمات رسانی به مردم در حال فعالیت میباشد .

هزینه حمل خودرو و خودروبر چقدر هست؟

یکی از مواردی که در زمان حمل خودرو و جابجایی خودرو بسیار مورد توجه قرار میگیرد،هزینه های حمل و نقل خودروی سواری است هزینه حمل خودرو بر اساس روش و نوع حمل و همچنین فاصله مبداء و مقصد شما مشخص میشود.
خودرو بر تکی این امکان را دارد که بارگیری را در جلو درب منزل شما یا هر نقطه ای که شما تشخیص میدهید انجام دهد اما برای حمل بار با خودروبر تریلی،شما می بایست خودروی خود را به محلی که مشخص میباشد منتقل کنید.
با توجه به همین موضوع،می توان برتری و هزینه بیشتری را برای خودروبر تکی در نظر گرفت. بیمه نامه مورد استفاده برای حمل یک ماشین با کامیونت مخصوص بیمه نامه ای کامل و با بالاترین پوشش می باشد.
هزینه حمل ماشین با ارزان ترین قیمت،حمل خودرو با کامیون بیمه نامه معتبر و رایگان،هزینه حمل ماشین به شهرستان با تخفیف ویژه را شرکت ما به شما عزیزان ارائه می دهد. اگر قصد حمل خودرو از رشت به شهرستان و یا بین شهری با کامیون های خودروبر را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. خودروبر رشت با در اختیار گذاشتن کامیون های مجهز فرآیند بارگیری و تخلیه را آسان می کند و حمل ماشین به بهترین کیفیت انجام می دهد.

مکانیک سیار

از جمله این خدمات مکانیک سیار کوراییم ، انجام سرویس های دوره ای، سرویس های تابستانی و زمستانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم خنک کننده، انجام تعمیرات مربوط به سیستم سوخت رسانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم برق و الکترونیک، انجام تعمیرات مربوط به سیستم ترمز، انجام تعمیرات مربوط به سیستم کلاچ (به جز دیسک و صفحه کلاچ)، تعویض باطری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل، سنسور روغن و … می باشد . مکانیک سیار کوراییم به مانند همراهی مطمئن در تمامی نقاط کشور تنها به دنبال آرامش رانندگان است.

با این خدمات شما دیگر نگران اطلاعات کم فنی خود، نبود لوازم یدکی، جبران خسارت از تصادفات احتمالی و ده ها دغدغه دیگر نخواهید بود. خدمات مکانیکی سیار آراز امداد با نخستین تماس شما با مرکز پیام با سرعت و کیفیت خوب در اختیارتان قرار داده می شود .سالهاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدمات بی نقص است.

شماره امداد خودرو کوراییم

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

ما با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق اردبیل را بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز پوشش می دهد. اگر نیاز به امداد خودروی فوری دارید فقط با ما تماس بگیرید حداکثر ۲۰ دقیقه کنار شما هستیم.

آراز امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای کوراییم و حومه دارید کافیست با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ تماس بگیرید .