خودروبر اصلاندوز – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر اصلاندوز – ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر اصلاندوز  یا خدمات حمل و نقل خودرو در اصلاندوز ، به شما امکان می‌دهد تا در هنگام نیاز به حمل خودرو به مقصد مورد نظر، از خدمات حرفه‌ای این صنعت استفاده کنید. با استفاده از تجهیزات و خدمات خودروبر، می‌توانید خودرو خود را به صورت ایمن و به مقصد مورد نظر منتقل کنید.

خودرو بر اصلاندوز معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر اصلاندوز زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر اصلاندوز ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر اصلاندوز به صورت ۲۴ ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

شماره خودروبر اصلاندوز

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

امداد خودرو اصلاندوز

امداد خودرو اصلاندوز به مانند همراهی مطمئن در تمامی نقاط کشور تنها به دنبال آرامش رانندگان است.با این خدمات شما دیگر نگران اطلاعات کم فنی خود،نبود لوازم یدکی، جبران خسارت از تصادفات احتمالی و ده ها دغدغه دیگر نخواهید بود.

خدمات امداد خودرویی با نخستین تماس شما با مرکز پیام امداد خودرو اصلاندوز با سرعت و کیفیت خوب در اختیارتان قرار داده می شود. امداد خودرو اصلاندوز سالهاست تمام هم و غم خود را بر تکریم تمام و کمال مشتری قرار داده و درصدد ارائه خدمات بی نقص است.

شرح خدمات امداد خودرو اصلاندوز

از جمله این خدمات،انجام سرویس های دوره ای، سرویس های تابستانی و زمستانی ، انجام تعمیرات مربوط به سیستم خنک کننده،انجام تعمیرات مربوط به سیستم سوخت رسانی، انجام تعمیرات مربوط به سیستم برق و الکترونیک ، انجام تعمیرات مربوط به سیستم ترمز،انجام تعمیرات مربوط به سیستم کلاچ (به جز دیسک و صفحه کلاچ)، تعویض باطری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل ، سنسور روغن و…می باشد.

شماره خودروبر اصلاندوز

خودروبر اصلاندوز معتبر ترین شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو،خودروبر،حمل ماشین همراه با :۱-ناوگان مجهز و بروز ۲-پرسنل حرفه ای و با اخلاق ۳-بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر و قابل استعلام ۴-قیمت های مناسب و منصفانه در خدمت شماست با خودرو بر اصلاندوز در بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت وسایل نقلیه خود را از مبدا دلخواه به مقصد دلخواه منتقل نمائید.

استفاده از خدمات حمل و نقل خودروبر اصلاندوز ، راهی آسان و امن برای حمل خودرو به مقصد مورد نظر است. با تیم حرفه‌ای و تجهیزات مناسب، خودرو شما به سرعت و با ایمنی به مقصد منتقل می‌شود. با انتخاب خدمات حمل و نقل خودروبر، به آرامش و اطمینان در مسیر خود دست خواهید یافت.

خدمات خودروبر اصلاندوز

  1. حمل خودرو با بیمه نامه رسمی‌ به تمام نقاط استان
  2. تعمیر خودرو در محل به صورت شبانه روزی
  3. حمل خودروهای لوکس با رعایت اصول مربوطه
  4. حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه
  5. تعمیر خودرو و لوازم یدکی سیار در محل
  6. بهترین و مجهزترین امدادخودرو در استان

یدک کش اصلاندوز

این مجموعه قادر است با استفاده از تجهیزات پیشرفته خود انواع خودروهای آسیب دیده ای که نیاز به تعمیر دارند را به نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجهز و معتبر، و یا به مراکز بیمه حمل کند. در صورتی که خودرو را نتوان در محل تعمیر کرد، آن ها به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل می شوند.

با توجه به نوع تجهیزاتی که مراکز امداد خودرو برای حمل اتومبیل ها استفاده می کنند و همچنین میزان مسافت جابجایی، هزینه های استفاده از یدک کش نیز متفاوت است. هدف امداد خودرو اصلاندوز ارائه بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفیت در محل برای مشتریان عزیز است. در صورتی که نیاز به حمل خودروی خود به وسیله یدک کش را داشته باشید، می توانید با امداد خودرو اردبیل و اصلاندوز تماس گرفته و از خدمات این مجموعه در هر کجای شهر اصلاندوز که هستید، بهره مند شوید.

انواع یدک کش در اصلاندوز

یدک کش سنگین

این نوع یدک کش برای خودروهای سنگین و وزن بالا استفاده می‌شود. طراحی و ساختار قوی و قدرتمند آن، قادر به جابجایی و حمل خودروهای سنگین است. این یدک کش با دارا بودن دستگاه‌های جانبی مانند بالابر و داشبورد کنترلی، برای جابجایی ایمن و موثر خودروهای سنگین مناسب است.

یدک کش سبک

یدک کش سبک برای خودروهای سبک و خودروهای شخصی استفاده می‌شود. این نوع یدک کش دارای سازوکاری ساده و کم حجم است که برای جابجایی خودروهای کوچک و وزن سبک بسیار مناسب است. یدک کش سبک عموماً با کمک یک تریلی کوچک و قدرتمند عمل می‌کند.

یدک کش تخصصی

یدک‌کش تخصصی برای خودروهای خاصی مانند خودروهای کلاسیک، خودروهای ورزشی و خودروهای لوکس طراحی شده است. این نوع یدک کش با در نظر گرفتن ویژگی‌های خاص و نیازهای خودروهای خاص، اقدام به جابجایی و حمل آنها می‌کند. یدک کش تخصصی عموماً با تجهیزات و ابزارهای خاصی که برای خودروهای خاص استفاده می‌شود، تجهیز شده است.

شماره امداد خودرو اصلاندوز

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶

خودروبر اصلاندوز

حمل خودرو از اصلاندوز به اردبیل

درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل ، حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط ناوگان امدادی در طول ۲۴ ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود.‏ با توجه به نوع خودرو متوقف شده و شرایط محیطی، ناوگان حمل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودرو بر، عملیات امداد رسانی و حمل را در سطح استانداردهای جهانی انجام می دهند.‏

خدمات حمل خودرو در اصلاندوز

حمل خودرو در خودروبر رشت به دو شکل صورت می پذیرد:

  1. حمل خودرو با کفی
  2. حمل خودرو با تریلی

خودرو بر با کفی وینچ دار نیز در دوحالت صورت می پذیرد:

  • حمل ماشین با کفی وینچ دار در شهر رشت و سایر شهرستانها.
  • حمل ماشین با کفی وینچ دار برون استانی و در سراسر کشور.

همواره در استفاده از خدمات حمل و نقل به موارد ذیل توجه بفرمایید:

  • ماشین بیمه و بارنامه دولتی گردد.
  • حتما ماشین به میزان ارزش بیمه گردد.
  • خودروبر دارای کفی وینچ دار باشد.
  • خودروی شما توسط چرخ گیر قفل گردد تا از هرگونه آسیب احتمالی به آن جلوگیری گردد.
  • خودروبر دارای کارت هوشمند باشد.
  • راننده خودروبر دارای کارت سلامت باشد.
  • کفی وینچ دار توانایی حمل و جابجایی ماشین شما را داشته باشد تا از میزان سرعت کاسته نشود.

درباره اصلاندوز

اصلاندوز مرکز شهرستان اصلاندوز و یکی از شهر های استان اردبیل است. اصلاندوز در شمال استان اردبیل واقع شده‌ است. از شمال به رود ارس و مرز ایران و کشور جمهوری آذربایجان. از جنوب به شهرستان بیله سوار مغان و گرمی مغان ؛ از شرق به بخش مرکزی شهرستان پارس‌آباد مغان ، از غرب به شهرستان خدا آفرین استان آذربایجان شرقی محدود است.

عوامل زیادی می تواند باعث شود تا شما از خدمات امداد خودرو استفاده کنید. در هر صورت می توان گفت که خدمات امداد خودرو از زمانی که خودروی شما خرابی و نیاز به تعمیر را در خودروی خود احساس می کنید و تا زمانی که خودروی شما رفع ایراد شود ادامه پیدا می کند.

در واقع امداد خودرو برای رفع ایراد خودروی شما ارسال می شود و در صورتی که خودروی شما نیاز به تعمیرات سطحی داشته باشد، تمامی خدمات توسط کارشناس انجام می شود و اگر خودروی شما نیاز به قطعه جدیدی نداشته باشد، قطعا این کار توسط امداد خودرو انجام داده خواهد شد.

چرا آراز امداد؟

شاید با خودتان این سوال را بپرسید که چرا آراز امداد؟
مگر آراز امداد چه ویژگی خاصی دارد که می‌تواند برای من یک امداد خودرو مطمئن باشد؟
آیامیتوانم در مواقع نیاز به آن به عنوان یک همراه واقعی در جاده‌ها حساب کنم؟

از ویژگی‌هایی که سبب تمایز آراز امداد از دیگر شرکت‌های امداد خودرو شده است، موارد زیر اهمیت بسیار بیشتری دارند:

۱- سرعت خدمت رسانی
۲- هزینه‌های شفاف و منصفانه
۳- کارشناسان و امدادرسانان متخصص
۴- سابقه ی طولانی
۵- کیفیت خدمات امدادی
۶- استفاده از قطعات یدکی اصل
۷- امدادرسانی ۲۴ ساعته سراسر کشور
۸- پشتیبانی مشتریان و ضمانت خدمات
۹- امداد خودروی شبانه روزی آراز امداد در تمام مناطق اصلاندوز

ما با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق اردبیل را بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز پوشش می دهد. اگر نیاز به امداد خودروی فوری دارید فقط با ما تماس بگیرید حداکثر ۲۰ دقیقه کنار شما هستیم.
راز امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای اصلاندوز و حومه دارید ، کافیست با شماره ۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶ تماس بگیرید .

شماره یدک کش و خودروبر اصلاندوز

۰۹۱۹۲۱۸۵۰۶۶